Heerhugowaard, 10 juni 2013. De balie van Gemeente Heerhugowaard is op de eerste plaats geëindigd in een benchmark onder 55 gemeenten. Klanten die hier een product of dienst aan de balie kwamen aanvragen, gaven gemiddeld een 8,2. Het vergelijkende onderzoek is uitgevoerd door TNS NIPO in opdracht van Benchmarking Publiekszaken. Heerhugowaard scoorde vooral goed op doorlooptijd (van 7,5 naar 8,3), uiterlijke verzorging (van 7,8 naar 8,4), prijs (van 5,8 naar 6,4) en openingstijden (van 7,6 naar 8,1). Verder haalt de gemeente het hoogste cijfer wat wachttijd betreft (een 8,7). Dat komt doordat de gemiddelde wachttijd minder dan 4 minuten is. "Het team heeft erg zijn best gedaan om zo klantvriendelijk mogelijk te zijn, dat zien we nu beloond", zegt sectordirecteur Lute Berends van Dienstverlening.

TNS NIPO onderzocht ook de klantcontacten via de telefoon en website. Bij de telefoon is het vrij stabiel gebleven en komt de gemeente Heerhugowaard rond het gemiddelde uit. Voor een beoordeling van de website bleek de respons te laag. Eind juni komt de gehele rapportage beschikbaar.

Pin It
Bekeken: 1272x
http://perizinan.bulelengkab.go.id/products/rahasia-slot-mahjong/ https://e-starlitbang.tapinkab.go.id/maxwin-pg-soft/ https://e-starlitbang.tapinkab.go.id/mahjong-gampang-menang/ https://sisdata.unpak.ac.id/uploads/sgacor/ https://ee.itk.ac.id/data/