Reclame

Alkmaar, 29 augustus 2014. Het is inmiddels een vertrouwd fenomeen. Iedere zomer wordt de stad voor één zondag in het jaar omgetoverd tot een uitdagende en speelse golfbaan. Dit jaar vindt Cheesegolf plaats op zondag 7 september. De opbrengst van dit feelgood evenement van Rotary Alkmaar gaat naar diverse goede doelen. De Alkmaarse vestiging van KPMG heeft zich als hoofdsponsor verbonden aan het toernooi. 

Golfpro én Alkmaarder Mark Haarman heeft een unieke en professionele baan uitgetekend met veilige greens en fairways. Inmiddels hebben al ruim 80 personen zich opgegeven voor deze editie. Het belooft een sportieve, gezellige en uitdagende dag te worden.

De leden van Rotary zetten zich in voor de samenleving, onder andere met dit evenement. Niet voor niets is het motto ‘Service above self’. Rotary Alkmaar zetten hun kennis en kunde in en organiseren diverse projecten. KPMG Cheesegolf Alkmaar is hier al veertien jaar een prachtig voorbeeld van. Meer informatie over het evenement, zoals hoe je in te schrijven als persoon of organisatie, is te vinden op de website van Cheesegolf Alkmaar graag wil deelnemen kan kan zich opgeven via de website van Cheesegolf

 

Pin It
Bekeken: 1860x
Reclame