Winkelcentrum Broekerveiling en Woonboulevard Langedijk scoren hoge rapportcijfers (resp. 7,9 en 7,8) op bereikbaarheid per auto, parkeergelegenheid, netheid, veiligheid en uitstraling. Dit blijkt uit het Koopstromenonderzoek dat in opdracht van Provincie Noord-Holland uitgevoerd is.
In winkelcentrum Broekerveiling is in 2018 in totaal 34,2 miljoen euro uitgegeven. Het grootste aandeel, 21,9 miljoen euro, werd besteed aan dagelijkse boodschappen, waarvan 18 miljoen door Langedijkers. Een lichte daling ten opzichte van 2016, toen werd 22,6 miljoen euro gespendeerd aan dagelijkse artikelen. Een verklaring hiervoor is het toenemende populariteit van online shoppen.
De branche 'mode en luxe' laat juist een stijging zien: van 7,7 miljoen in 2018 naar 8,2 miljoen in 2018.
Ook het totaalbedrag aan bestedingen in Woonboulevard Langedijk is afgenomen vergeleken met 2016, maar het rapportcijfer 7,8 blijft onverminderd hoog (7,9 in 2016).