Alkmaar, 9 september 2013. Uitzendbureau Timing is op 4 september in Alkmaar voor de landelijke zangcontest 'de Sterren van Timing'. Doel van de wedstrijd is om meer aandacht te vragen voor 'doeners'. Functies zoals die van ingenieur, manager en advocaat staan hoog aangeschreven, terwijl uitvoerend werk vaak veel minder gewaardeerd wordt. "Doeners zijn juist heel belangrijk", aldus commercieel directeur Paul Haarhuis van Timing. "Ze zijn de ruggengraat van onze economie." Het uitzendbureau wil meer aanzien creëren voor mensen met een uitvoerende baan en bedrijven met doeners. Alle doeners kunnen meedoen met de zangcontest. Door auditie te doen in de auditie-bus maken zij bovendien kans op een reis voor twee personen naar Miami. De bus rijdt tot en met december door Nederland en stopt bij alle vestigingen van Timing.
Iedere doener kan meedoen, zangkwaliteiten zijn van ondergeschikt belang. De auditie-bus is voorzien van moderne apparatuur en goede begeleiding. De auditanten verspreiden zelf hun in de bus gemaakte auditiefilmpje via social media en verzamelen zoveel mogelijk stemmen. De uiteindelijke winnaar wordt in januari 2014 bekend gemaakt. De auditie-bus staat tussen 9:00 en 13:00 uur bij de Timing-vestiging aan de Gedempte Nieuwesloot 74-76. Iedereen is van harte welkom om de deelnemers aan te moedigen of te steunen. Meer informatie op de website De Sterren van Timing.