Reclame

Alkmaar, 18 april 2013. Veel bedrijven maken nog geen gebruik van een strategie bij het inzetten van social media. Vaak door gebrek aan kennis en strategie. Om ondernemers een handje te helpen heeft Yvonne van Loon, eigenaresse van VanLoonOnline een training ontwikkeld waarin zij actief met de ondernemers aan de slag gaat.  Van Loon heeft een zes-stappenplan ontwikkeld voor het schrijven van een strategie. Ze worden in de training behandeld en meteen uitgewerkt. Deelnemers ontvangen alle benodigde informatie voor het doorlopen van deze zes stappen. Aan het einde van de dag gaat iedereen naar huis met basiskennis en een ruwe schets van hun strategie.

VanLoonOnline ondersteunt zakenmoeders bij het doelgericht inzetten van social media. De missie van VanLoonOnline is om zoveel mogelijk moeders met een eigen bedrijf te ondersteunen en te inspireren, zodat zij door de uitvoering van een eigentijdse marketing-communicatiestrategie een grotere naamsbekendheid krijgen en meer omzet realiseren. Door het ondernemerschap voor zakenmoeders iets makkelijker te maken, kunnen deze moeders meer tijd besteden aan het realiseren van hun droom. VanLoonOnline geeft advies, organiseert workshops en trainingen en verzorgt de uitvoering van social-mediawerkzaamheden voor zakenmoeders.

De eerste training vindt plaats De Telefooncentrale, Koelmalaan 350 te Alkmaar op dinsdag 14 mei 2013 van 09.30 tot 17.00 uur. Meer informatie op de website van Van Loon.

Pin It
Bekeken: 1974x
Reclame