De nieuwe vereniging voor binnenstadsondernemers, Alkmaars Bolwerk, is de eerste ambassadeur van Alkmaar Marketing. Als 'PrachtAmbassadeur' ondersteunt het Bolwerk de marketingactiviteiten in de breedste zin, zodat het centrum nog beter wordt neergezet als plek voor bewoners en bezoekers om te winkelen en uit te gaan.  De vereniging is ontstaan uit een fusie van de Eigenarenvereniging Vastgoed Alkmaar (EVA), Winkeliersvereniging Binnenstad Alkmaar (WBA) en Ondernemersvereniging Centrum Alkmaar (OVCA).

Onder het motto “samen sterk voor stad, pand en zaak” zal Alkmaars Bolwerk door samenwerking het binnenstedelijk belang van Alkmaar op de gebieden commercieel vastgoed, commercie en promotie verdedigen. Alkmaar Marketing biedt daarbij secretariële en administratieve ondersteuning.

Een tevreden directeur van Alkmaar Marketing, Eduard Pieter Oud: “Het is mooi dat we de samenwerking met Alkmaars Bolwerk volgens het nieuwe partnerschapsmodel kunnen invullen. Het toont dat wij beide de weg van vernieuwing zijn ingeslagen".

Axel de Groot, voorzitter van de nieuwe club, vindt de samenwerking logisch: “Onze leden hebben baat bij een bloeiende binnenstad en Alkmaar Marketing is een onmisbare partij als het gaat om de promotie van Alkmaar.”

Het ambassadeurschap is een van de partnerschapsvormen die Alkmaar Marketing met ingang van 2019 kent. Als PrachtPartner kunnen ondernemers en instellingen enerzijds de marketingorganisatie ondersteunen en anderzijds profiteren van allerlei voordelen die partners ontvangen.

In het voorjaar organiseren beide partijen een informatiebijeenkomst voor ondernemers. (foto: Marcel Witte)
Pin It
Bekeken: 2632x
http://perizinan.bulelengkab.go.id/products/rahasia-slot-mahjong/ https://e-starlitbang.tapinkab.go.id/maxwin-pg-soft/ https://e-starlitbang.tapinkab.go.id/mahjong-gampang-menang/ https://sisdata.unpak.ac.id/uploads/sgacor/ https://ee.itk.ac.id/data/